Ana səhifə

Miks siis keegi ei kirjuta?


Yüklə 0.71 Mb.
səhifə13/16
tarix26.06.2016
ölçüsü0.71 Mb.
1   ...   8   9   10   11   12   13   14   15   16

Loeb siin kurat selja taga:)))

Ja siis ütles veel et kuna ta on kah natukene komme kirjutanud ja on natukene jobu siis võiks teda natukene vastu kah armastada.


dr GS (MW), 30.12.2002 00:02


Mina küll Anu Saagimi(s)t unes tavaliselt ei näe, mina näen kas Tuuli Roosmaad, Katrin Pärna või seda kuidas ma suitsu teen.

standardhälve, 30.12.2002 11:07


oot-oot ma pühin enne jalad lumest puhtaks..

üks tuttav tydrik vastas küsimusele mis põnevat teed ka itaalias niimoodi:

nikun, n6elun
situn, s6elun
heegeldan, teen näputööd...

Potsataja (KMO), 30.12.2002 11:30


Nagu dr Luke ennist mainis, tekitab pleipoivaatamine märgatavat saagimissoovi kasvu. Sellega seoses tuleks teha ettepanek vabariigi valitsusele, et iibeprobleemi lahendamiseks tuleks lastetoetuste asmel akata meeskodanikele jagatama tasuta pelipoisid ... kuigi nii mõnelegi tuleks sellega koos ilmselt ka saematerjal kaasa saata, kuna käsitööga iive ei tõuse

dr GS (MW), 31.12.2002 09:34


Räägiksin nüüd vahepeal natukene tõsisemat juttu kah.

Nimelt pajataksin nüüd natukene lähemalt nendest kahest unenäost mida ma eile päeval magades nägin.

Esimene unenägu oli siis siuke. Jõime kuskil - dr luke, gjur, Kristina Ojuland ja mina. Ma tõmmasin ikka enese täitsa segi ja ega teisedki päris selged just ei olnud. Mind siis jäeti kuskil pimedal tänavanurgal üksi et ma koju läheks ja teised istusid autosse et kah koju sõita. Krissu autu oli veel ja puha - 5 seeria bemm, vanem siuke, hainina. Nuh nii kui ma astuma hakkasin kopsas mulle pimedas miskine kogu vastu - meesterahvas nagu aga kes see oli või miuke ta välja nägi seda ma ei näind. Kohe peale seda panin ma miskise tulemasina põlema ja nägin enda ümber järgmist vaatepilti: paar verist inimest maa lebamas, üks äralõigatud koer maas tolknemas ja üks suuremat sorti peni minu kintsu kaapimas. Ma ei tea miks aga millegipärast otsustasin ma enese selle vaatepildi peale käntsti pikali visata ja kohe helistasin dr lukele ning palusin minu juurde tagasi tulla. Telefonis kuulsin mingit sama heli mida enda ümber liveski nii et sain aru et küllap nad on veel üsna lähedal. Nuh lahkusid nad autoga aga tagasi tulid jalgsi. Kristina Ojuland aitas mind püsti ning siis helises äratuskell ja ma ei saanudki teada mis edasi toimus.

Teine unenägu oli siukene. Kõndisin mina oma vanas koolis mööda treppe. Trepid olid raamatukogust väljatõstetud raamatuid täis. Neid oli seal ikka kümnete tonnide kaupa. Mäletan, et ühel raamatul või ajakirjal oli Andrus Veerpalu, Jaak Mae ja ühe väikese beebi pilt ning miskine siukene tekst et "Eesti kangelased on tõstnud sündivuse lakke." Artikkel oli miski siuke siis umbes et kõik vanemad tahavad et nende lastest kah siuksed tublid tegelased saaks ja logivad iseäranis palju. Edasi ei mäleta...

dr luke, 31.12.2002 10:13
aga aasta algas remiondiga mis on siiani lõpetemata.eriti kehv oli kusagil mujal pidevalt ööbida kuna korter oli igast sitta täis ja magada ei olnud kusagil.vett ka ei olnud.jama yhesõnaga
siis läksime sipsikuga tylli mille tagajärjel läksime lahku.vist.kuna mina ei saanudki aru mis ta tegelikult tahtis.siis läksime veel KK's peale eesti läti mängu kaklema s.t. mina lõin teda (kahetsen siiani) peale seda pettis sipsik mind 4 mehega.või ma ei tea kas pettis sest tegelt olime me lahus.kuna mingil hetkel keset deliiriumi sain ma aru et enam nii edasiei saa hakkasin kaineks ja leidsin omale uue tydruku.siis avastas sipsik et ta tahab mind ikka tagasi ja valetas mulle et tal ei ole kedagi olnud vahepeal.hiljem sain ma sellest teada ning meie teed läksid lõplikult lahku.ma ei tea võib olla olen ma kehv mees et ei suuda seda andeks anda aga nii ta on.see aeg kui me sipsikuga koos olime tegin ma hirmsal kombel haiget yhele teisele inimesele (seda ma kahetsen rohem kui yhtegi teist asja oma elus aga kahjuks ei jäänud see viimaseks korraks kui see juhtus)
suvi oli kaunis tore.remont sai ka nii kaugele et sai sisse tagasi kolitud ja duzzi alll käimine ei ole mingi probleem.
sygisel hakkas uuesti sitasti minema sain aru et kooselu selle inimesega ei tõota tulevikus midagi head ning lõpetasin selle suhte ära.tema loomulikult sai uuesti haiget mida ma põen arvatavasti kaunis tykk aega.siis mõtlesin et aitab olen selline yksik m-hoor ja ajan vaikselt eesti asja.kuni kohtasin veel yhte tydrukut.nyyd paistab et olen uesti armunud ja asjad liiguvad paremuse poole sai isegi ammune unistus V8 mootoriga ameerika auto soetatud jne. aga see aasta oli ikka sitt kyll.kui ma oleks eelmise aasta lõpul seda teadnud siis oleks selle aasta maha maganud
vot selline aasta oli.ma loodan et järgmine tuleb vähem kehvem rohkem ei julge loota

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 01.01.2003 23:57


Kurat kas sellele arvuti ventilaatorile miskist nõela ei saaks kuskilt august sisse toppida ja asja ära blokeerida, misasja ta kogu aeg undab ja rikub närve...

Sellega seoses tuleb meelde üks lugu. See juhtus siis kui ma veel noor ja ilus olin. Maal oli kuskil paari-kolmesaja meetri kaugusel meie majast sovhoosi või kolhoosi või kes teab kurat kelle sõnnikupatarei. Tekkis siis hüva nõu maal olles põllumaa peale tiba sitta vedada. Isa igastahes maal ei olnud, muidu ma teile seda lugu praegu ei räägiks. Nuh käru millega ma vedasin oli siukene hiiglama uhke - 2 ratast ja puha, sõltumatu vedrustus st vedrud ja amordid kah. Avensises vedrustust tal just ei olnud ma arvan aga igastahes oli ta ülikõva riistapuu. Nuh vedasin siis sellega sitta aga mingil hetkel tundus et käru kuidagi väikseks jääb ja iga kord panin nagu ikka rohkem ja rohkem hüva kraami peale kah. Mingil hetkel siis sai niipalju peale pandud et rattad hakkasid vastu porikaitsmeid käima vms... Ja siis mul tekkiski hiiglama hea idee - vedrustus tuleb ära blokeerida. Mõeldud - tehtud. Tõin laudast miskised vanad raudvarvad ja lükkasin need miskise imevalemiga ristipidi käru alla et vedrustusele "piiraja peale panna". Ülikõva süsteem oli mis pidas vastu umbes 4 kärutäit, siis andis ühe ratta üks kolmest kodarast keevitusest järgi ja kogu kupatus lagunes laiali... Kusjuures selleks ajaks kui isa maale jõudis olin ma jõudnud vedrustuse piirajale muidugi juba uninstalli teha ja seisin õnnetu näoga keset õue - nääd, ära lagunes. Keevitust muidugi kuskilt võtta ei olnud ja nii me sinna kodara sisse augu puurisimegi ning asja poldiga kinni tõmmasime.

Niipalju siis noore pulli aiaväravasse jooksmisest. Aga kuna ma kaks päeva selja taga nii 200 kilost vankrit kiskusin siis ilmnes sellega seoses ka üks kõrvalnähe - lõuga tõmbasin mõni aeg pärast neid juhtumisi lõdvalt kaks korda rohkem...

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 00:01


Teine kord oli jälle siukene lugu, et vanamees hakkas õunapuud istutama ja ütles et kole hea oleks auk kolm korda suurem kaevata ja osaliselt siis sõnnikuga ära täita. Mõeldud - tehtud. Aga et sitahunnik väga kaugel oli siis ajasime me minu uhke Audi pöördesse, panime pakiruumi põhja suure kile ja kimasime sita järele... Kurat hea et autoga sisse ei jäänud sinna, natukene liiga lähedale sai küll sõidetud ütleme nii. Õunapuu sai istutet, kõigi meel oli hää.

Seda lugu olen ma ükskord juba maininud kuskil sellises kontekstis et kas ma võiks Pasa oma auto peale võtta. No miks mitte, muidugi, kui juba... Mnjah.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:44
Loen siin meeshoorale tarvilikku lugemisvara. Nimelt selle kurad teatrietenduse kavas on üks asi millest tahaksin nüüd lähema ülevaate teha ja ka natukene kommenteerida.

Kas teie mehel on kalduvusi kõrvalehüpeteks? Kui midagi järgnevast paika peab, võib olla see märk sellest, et teie mees murrab truudust või hakkab seda tegema.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:46
1. Muutused harjumustes: varem helistas ta teile kolm korda päevas, aga äkki ei helista.

Nuh see on selline punkt et eks ikka iga inimese harjumused aeg-ajalt muutuvad. Ja tõesti võib ju juhtuda et peale põnevat perioodi tuleb hall argipäev. Aga näiteks sellest kui mees päeva jooksul kolm korda sital käib ei arvata ju et tal miskine fetiš oleks, äkki on kõht lihtsalt lahti.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:48
2. Tal on ootamatult palju hiliseid tööga seotud õhtusööke.

No selle peale ütleks ma et kui armukest ei ole siis on põhimõtteliselt kaks võimalust - kas mehel on palju hiliseid tööga seotud õhtusööke või on ta liitunud Pelotoniga.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:51
3. Ta pöörab iga kord pead, kui mõni ilus naine mööda läheb.

Arvan, et tõsist muret tuleks teil tunda kui teie mees seda ei teeks, sellisel juhul nimelt võib juhtuda et te jääte õhtul kuivale.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:53
4. Ta ei taha teiega enam pikemajalisi plaane teha.

Vat see on nüüd küll üks tõsine punkt. Kuigi peab mainima, et väga kontekstiväline. Me räägime praegu armukestest, kui teie mees ei taha aga teiega enam tulevikuplaane teha siis on asi ilmelt selles et ta kavatseb teid kelgule panna. Mis on tegelikult juba täiesti iseseisev teema. Aga naised nii ei arva.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:56
5. Ta hakkab ilma nähtava põhjuseta järsku jõusaalis käima.

Vaadake, armas naine, kunagi on ikka hetk kui keegi hakkab midagi tegema. Mehed käivad jõusaalis, vastsündinud imikud tavaliselt ei käi jõusaalis. Mida me võime sellest järeldada? Et kuskil on vahepeal hetk või periood kus nad hakkavad seda tegema?

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 01:57
6. Ta hakkab oma riietusele erilist tähelepanu pöörama.

Rõõmustage proua, enamik mehi ei tee seda teps mitte. Järelikult on teie mees koos teiega ja loomulikult teie abiga jõudnud järgmisele vaimsele tasemele.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:04
7. Ta ostab endale kallid kingad.

Teie mees on suurendanud oma sissetulekuallikaid võib-olla? Pidage meeles - ükski normaalne mees ei muuda armukese pärast oma loomust. Kui ta siiamaani käis 300 krooniste kingadega siis ei hakka ta ühel heal päeval ostma 2500 krooniseid kingi kui tal ei ole selle jaoks olemas võimalust.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:07
8. Ta tuleb järjest hiljem koju.

Teie mees teeb kas tööd või joob Pelotoniga õlut. Ma usun et mingil hetkel hakkate te soovima et teie mehel oleks armuke - Pelotoniga õllejoomised võivad ekstreemsemate näidete puhul lõppeda hommikul kell 10. Milline armuke peaks vastu nii pikaaegsele saagimisele?

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:13
9. Ta teeb teile ülearu kalli kingituse (süütunne!)

Kallis proua, teie diagnoosiks on alaväärsuskompleks. Kas tõesti ongi kohe olemas teie puhul selline väljend nagu "ülearu kallis kingitus"? Mees ei arva võib-olla niimoodi. Ja kui ta teekski seda süütundest sellepärast et ta on ühe kauni blondiiniga kes on 187 cm pikk, kaalub 59 kg ja kelle strateegilised mõõdud on 93-60-90m hotellis 3 tundi hullanud nii et alumise korruse laest krohvi langes siis on tegemist lolli mehega.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:17
10. Ta ostab endale uue auto.

Milline mees ostab endale armukese pärast uue auto? Palju tõenäolisem on et ta ostis selle auto sellepärast, et maalt kartuleid ja õunu tuua, aeg-ajalt poega motikaga sõitma viia või muu selline praktiline asjatoimetus.


Toome või näituseks tuntud meeshoora dr luke. Kui dr luke oleks tahtnud naiste ees eputada oleks ta ostnud Mustangi või Firebirdi. Dr lukel võivad olla ilusad unistused ja fantaasiad kuid ometi on ta praktiline mees - Caddy tagaistmel on palju parem armukesi saagida.... Eeee... nüüd läks segamini aga austet provva tegemist on ju meeshooraga...

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:19


11. Ta kasvatab endale vuntsid - või ajab need ära.

Mehe ja poisikese vahe seisneb ainult mänguasjade hinnas. Pidage seda meeles. Ning kui enda arvates juba mees avastab et tal on vuntsid ja habe millega mängida saab siis on rõõm lausa mitmekordne. Ausõna - ma tean.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:22
12. Ta räägib pidevalt oma naissoost töökaaslastest või mõnest teisest naisest.

Mõelge - hullem oleks ju kui ta neid üldse ei mainiks vaid kõike varjaks. Ja pealegi ei loo normaalne mees enamasti töökohal suhteid, see ei lõppe tavaliselt hästi. Mõnest teisest naisest... hmm... need asjad ei käi nii. Vaadake proua tavaliselt on nii et kui mehel on armuke siis ta ei räägi sellest oma naisele.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:24
13. Ta lõhnab tihti koju tulles massaazhiõli järele. (olete te ta massööri oma silmaga näinud?)

Proua, ma olen enam kui kindel, et te ei taha oma mehe massööri oma silmaga näha...

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:27
14. Ta on seksuaalselt distantseeritud - korraga on mees see, kellel õhtul pea valutab. Või vastupidi, ta on voodis ülearu agaraks muutunud.

Kas mehel ei või pea valutada? Ahhhaaa... got you!!! Ülearu agar olema... armas naine kes olid teie vanemad?

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:29
15. Ta ei kanna enam abielusõrmust: ta väidab, et see pigistab.

Kui teie mees kaalus abielludes 75 kilo, nüüd aga 110 kilo siis on seda põhjendust suhteliselt raske ebaloogiliseks lugeda.


Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:30
16. Ta muutub teie vastu jämedaks.

Kui miski asi mehe puhul teie vastu puutudes peaks jämedaks muutuma siis peaks teil hea meel olema...

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:37
18. Te leiate seletamatuid restorani- või hotelliarveid.

Restoraniarvete puhul on kindlasti käsi mängus Pelotonil. Hotelliarvete puhul on võimalusi kaks - kas teie nuusite liiga põhjalikult või on teie mees loll.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:38
17. Ta hakkab sigareid suitsetama.

Võib-olla on ta hoopis mõjutatud suitsunurgas viibivatest töökaaslastest. Mehed on ju poisikesed - kõike on vaja proovida.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:42
19. Te leiate tundmatuid telefoninumbreid tema arvete peal.

Kas teie teate mis on dr luke telefoninumber? Aga näiteks Potsataja või uzi numbrit? Nuvat... teie mehe telefon teab.


Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:43
20. Ta ei taha enam, et te teda komandeeringutel saadaksite.

Ärge muretsege, väike svensson ütles kah Peipsi äärde minnes et ta läheb komandeeringusse.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:46
21. Ta on alati "sõpradega" lennus ja teie istute üksi kodus.

Ta on alati Pelotoniga lennus ja teie istute üksi kodus. See läheb üle.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:48
22. Ta soetab endale eraldi telefoninumbri ja automaatvastaja.

Kas teie mehel haigekassakaart on? Nuvat aga miks ta ei ravi ennast?

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:49
23. Ta vahetab perekonnaaeuto uhke sportliku mudeli või mõne analoogse mehelikkuse sümboli vastu välja.

Proua, te kordate ennast. Me rääkisime teiega juba sellel teemal.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:52
24. Ta läheb tihti nädalalõppudel üksi külla.

Jajah, ja varsti lähevad nad kinno Harry Potterit ja sõrmuste isandat vaatama ja pärast kiisukese juurde kohvi ja konjakit jooma. Ah et kes on kiisukene? Nuvat siis heehee...

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:54
25. Tema kosmeetika- ja juukehoolduvahendid võtavad vannitoas rohkem ruumi kui teie omad.

Kui väljenduda teaduslikumas keeles siis peaksin ma mainima et teie mehe seksuaalse orientatsiooniga on toimunud mingi muutus. Kui väljenduda lihtsamas maakeeles siis teie mees on lihtsalt pede.


Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:56
26. Te leiate kodus vedelemas veetlevaid fotosid võõrastest naistest.

KURAT KÜLL KUI TEILE EI MEELDI MIDAGI SIIS VÕTKE UUS MEES MITTE ÄRGE VINGUGE KOGU AEG, PIDAGE MEELES ET ÜKSKÕIK MIS VÄRK ON TEGEMIST ON SIISKI MEHEGA!!!

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 02:58
Minu enese kogemused sellest valdkonnast on ainult sellised et ma olen kunagi Tallinn-Tartu maanteel tee ääres bensiinijaamast ostetud sidruni Bon Aquaga nägu pesnud et lõhnaõli lõhnad natukenegi ära kaotada... Õnneks läks ilm äkki väga külmaks ja autos oli Tallinna jõudes juba suht puhas õhk sees.

Goddämn Sonovabitš (Manwhores), 02.01.2003 07:26


Nende kõiksugude Jehoovadega ja asjadega tuleb meelde kuidas mu pinginaaber kooliajal ära pööras. See oli jube. Kogu asi sai alguse sellest, et meile kooli mingid kuradima mormoonid või asjad tulid. Pärit olid nad Ameerikamaalt Utah osariigist Salt Lake City linnast, ma ei tea kui te olete kuulnud siuksest linnast midagi... Igastahes on see suur mormoonide keskus. Meie juurde kooli tulid nad aga ainult ühel eesmärgil - et õpetada meile inglise keelt. Mis iseenesest oli väga hea. Kuigi nad kasutasid keele õpetamise juures ka pühapilte ei pannud mina seda pahaks. Ja see õppimine oli päris huvitav, igastahes palju huvitavam kui tavalises koolitunnis. Asja muutis huvitavaks ju ka see, et ega nemad eriti eesti keelt ei osanud. Mäletan et üks neist rääkis meile ameerika jalgpalli reeglitest ja mina pajatasin neile vutireeglitest. Okei aga peale neid koolitunde läks mu pinginaaber lolliks ja hakkas mingitel koosolekutel käima ja puha... Eriti hulluks läks asi siis kui ühel hommikul kui esimene tund algas kell 7.45 jäi tema kümme minutit hiljaks ja kui ta minu kõrvale jõudis siis ma küsisin et kus ta oli ja tema raisk vastas et tuli koosolekult... Siis ma vaatasin küll et midagi tuleb ette võtta. Aga kahjuks ütlevad minu kogemused seda, et selliste inimestega ei ole võimalik midagi ette võtta. Mõne aja pärast sai ta terveks ning temast on saanud igatepidi tore inimene. Läks Kunstiülikooli õppima ja töötab nüüd peale kooli lõpetamist sisustusarhitektina. Kusjuures mina poleks eluilmas uskunud et ta sinna kooli sellisele erialale sisse saab sest et ta matemaatika oli umbes kolm korda sitemal tasemel kui minul. Aga vahest juhtub imeasju ilmas. Normaalne.

fedja/y2k, 05.01.2003 15:47


peloton, te kindlasti teate või olete kuulnud DELFIs parallelselt tegutsevast, kuidas nüüd öelda, kommentaarimajast. see on rohkem selline metavärk ja filosoofia ja matrix, aga tegemist on vast ikka enam-vähem reaalselt tegutsevate inimestega. ühesõnaga leidisn ühe lehe netist, ühesõnaga see on nendega väga tihedalt seotud. vaadake, imestage ning katsuge pihta saada. mina eriti ei saanud

http://hot.ee/uskmatu/index.htm

fedja/y2k, 05.01.2003 16:06


Nõnda, tüübid on end nimetanud Caffi Cafeks. Luulatavad ja proosatavad teised seal samamoodi kui meie, ajavad juttu ja vaidlevad teised seal samamoodi kui meie. Ainult nad ei ralli ja ei võistle ja tegutsevad vast kaootilisemalt kui meie. Samamoodi on neil kroonik, kes kogub ja kirjutab nagu meilgi. Ja samamoodi on neil koduleht nagu meilgi. Ühesõnaga respekt!

- ikkagi jagab matsu

Potsataja (KMO), 08.01.2003 02:03
Leidsin köögit mett ja saepuruplaate (poest saab neid osta röstsaia nime all) ja kompunnisin endale miskit söödavat ... akkas parem

dr luke, 08.01.2003 09:57


nagu tavaliselt ikka sõitsin tänagi liftiga oma töökohta 5.korrusel
nagu mõnikord ikka olin sunnitud jagama lifti teiste inimestega.
astusin siis sisse ja vajutasin 5 korruse nupule tyyp kes minu järgi sisenes vajutas 6 korruse nupule (peale majajuhi vaatamist) siis mõtles väheke ning vajutas 2 korruse nupule
ma olen päris kindel et kui ma oleks vajutanud 4 korruse nupule siis tema oleks vajutanud 5 omale.on ikka mõnel inimesel suur ego isegi sellistes pisiasjades ei saa teisest nõrgem olla.
loo moraal on see et edaspidi vajutan alati 6 korruse nupule siis vähemalt ei saa keegi rohkem pakkuda

tere kah


dr luke, 08.01.2003 13:04
teine asi mille kohta ma sooviksin teie arvamust on selline:
selle aasta esimesel päeval läksin ma oma tidrikuga ta sõbranna juurde kylla (sõbranna ei näindu mind mitte esimest korda) ja nagu ikka sellisel päeval kallistasime ja soovisime head uut aasta.ning nagu paljudel muudel juhtdelgi öeldi mulle peale kallistus "oi kui suur sa oled"
ma tahaks teada et kas ma tundun sellisel pelaiskaudsel vaatlusel kuidagi väiksem v?et nii 30cm kauguselt ei ole aru saada kui suur ma olen?
millest se tingitud on et inimesed saavad suurusest aru alles peale seda kui nad mind kätega katsundu on?
mina näiteks ei ole lyhikeste naisteraffaset kallistamisel kyll kunagi teatanud et "oi kui lyhike sa oled"
huvitav

Potsataja (KMO), 08.01.2003 20:37


Peaks ise ka varsti kuhugi tõmbama ... kas just nahhui, aga ...

-----------------------

Nii, nüüd siis olen ma intenetist ära lõigatud. See osa, mis on joonest üleval pool, on kirjutatud ennem, kui ma selle põhjapaneva avastuse tegin

-------------------

Lootuses, mind kunagi võrku tagasi ühendatakse kommin vaikselt edasi

-------------------

Iga joone järelt akkab niiöelda uus komm

-------------------

Püüan vahepeal lisada, aga ei miskit ... kommin siis kuivalt edasi

-------------------

Peaks igale kommile nime ja aja ka juurde kribama, oleks nagu päris

-------------------

Esilehelt loen pealkirja, et d.elfil on miljon kasutajat, aga artiklit lugeda ei saa ... võite kolm korda arvata miks

-------------------

[laulab]

Mister writer, why don't you tell me how it really is


Mister writer, why don't you tell me how it always is

-------------------

Püüan nüüd jälle kord lisada

-------------------

Ikka ei miskit. Kommin siis vaikselt omaette edasi

-------------------

Niimoodi võib täitsa kommida, ei ILMEt ei midagi. Peakski akkama edaspidi nii tegema, et päeval tööl koguks kõik kommid kuhugi tekstfaili ja õhtul viskaks ühe-kahe-kolme kommina eetrisse. Teistel lihtsam lugeda ja mul lihtsam kirjutada

-------------------

Tegin vahepeal tööalase nükke, mille tulemusena liikusin tubli sammukese võrra lähemale ... kurat ma ei tea täpselt millele, aga millelegi kindlasti

-------------------

Kuna ma tööle jõudsin kella ühest, siis ma arvan, et ma võiks ilma süümepiinadeta lahkuda kell üheksa ... tegelt võiks ka varem, aga siin on ju nii lõbus

-------------------

Ei tahaks nagu ennem lahkuda, kui mu meistriteos ilmavalgust näeb ...

-------------------

Peaks igaks juhuks kommi pikkuse ära mõõtma, maru tobe lugu oleks, kui ma peale neljatuhandendat tähemärki veel midagi ilusat juhtun ütlema, kuna d.elfi ei armasta eriti näidata seda, mis peale nelja kilo tuleb

-------------------

Ennem seda kommi oli 1862 tähemärki, nii et ruumi veel on

-------------------

Peistisin siia vahepeal veel korra kõik kommid, loodan, et olukord sai kontrollialla ... aga kontrollida ei viitsi

-------------------

Esilehel on artikkel ka sellest, et aastaga lisandus 46000 uut arvutikasutajat. Kui kasvõi iga uus arvutikasutaja oleks siia jätnud ühe kommi, siis oleks me juba 200k peal ma usun

-------------------

Tähelepanelik - ja arvutada oskav - lugeja tahab kindlasti küsida, et kuidas? 30 + 46 on ju kõigest 76 ja 76-st sajani on veel juppmaad. Aga mõelge, kallid lugejad, iga juhukülastaja komm oleks omakorda tekitand elevust püsikommijates ja seega oleks nende panus kasvanud märgatavalt ...

-------------------

Ja pealegi on kergem mõelda, et panen ühe kommi, kui teha ... ehk siis teisisõnu - ega üks ilma kolmandata jää

-------------------

Nii, nüüd on juba 2700 tähemärki. Varsti pean niimoodi uut kommi alustama

-------------------

Nii, kohe on lootust, et ühendus tuleb tagasi, kuna ka teised on märganud ühenduse puudumist

-------------------

Mul tuli praegu geniaalne mõte. Peaks tegema sellise pisikese proge, nn Taskukommija, milles oleks nimelahter, emaililahter ja kommilahter ja lisa nupp ja milles kommides kõik kommid koguneksid ühte tekstfaili. Idee on selles, et saaks niiöelda sahtlisse kommida (mulle akkas praegu see tegevus täitsa meeldima), aga nii et kerge vaevaga kommidele ka ajatempel juurde tuleks (käsitsi ei viitsi koguaeg aega juurde kribada) ... sellise progega saaks läbi viia ka kommimisest võõrutamisekuure

-------------------

Selle taskukommija juures on see ea asi, et ei teki eetrikrampi (see on peaaegu sama asi nagu tupekramp - sisse saad, aga välja enam ei saa) ja see on tööajal üsnagi oluline näitaja

-------------------

Samas muidugi kaob suhtluse element, mis ka kommimise juures alati mitte just kõige vähem tähtis ei ole

-------------------

4000 märgi piir akkab lähenema, ma arvan

-------------------

Luureandmed näitavad, et ühendus on tagasi ... tuld

Potsataja (KMO), 10.01.2003 02:14


Tegin vaheapeal voodi ära ja panin äratuse kella poole üheteistkümne peale

Seda, et peale ülesärkamist püüan võtta päevakavasse kirjandi kirjutamise teemal "Fekaalinstrumentalistika võlud ja valud põhjamaades globaalse soojenemise tingimustes"

Aga seniks ilusaid unenägusid, Potsataja

dr luke, 10.01.2003 11:32


TPL kindlasti mäletab seda paaripäevatagust lugu juhtumistest liftis
täna ommikul nagu ikka sisenesin lifti nagu ikka nagu ikka jooksis viimasel minutil veel keegi sinna.nagu ikka olin ma juba jõudnud vajutada 5.korruse nupule välkiirelt vajutasin veel 6.korruse omale ning naeratasin võidukalt.tyyp mõtles pisut ja vajutas 3.korruse nupule.sellepeale vajutasin mina veel 4.korruse nupule ning vaatasin tyybile yleolevalt silma ning muigasin.
könni sihuke

tere ommikust kah

Göran Svensson (Desperados), 10.01.2003 14:34
Mis te põhimõtteliselt arvate sellest kui saadaks Yahoo´le sellise kirja?

Can you fucking dickheads tell me why the fuck I have to contact you every time I want to delete my messages? I mean I have deleted almost all my messages, all the folders are empty, trash is also deleted but this fucking system still tells that messages are over quota. And I don´t really understand why you send me this copy-paste shit every time I tell you this problem. Or is it the way to handel things in Yahoo.com that you are the ones who will decide finally wether to delete my messages or not? What the fuck is going on assholes? I don´t really like this Quota Warning any more. It´s already fifth time I have to contact you and I do not want to do it any more. Fuck you bastards!

Potsataja (KMO), 10.01.2003 20:12
Aga nüüd siis see kirjand, mida ma täna, varajastel ommikutundiedel, lubasin kirjendada

Fekaalinstrumentalistika võlud ja valud põhjamaades globaalse soojenemise tingimustes

Viimasel ajal on komeedina tõusnud üldsuse uviorbiiti fekaalinstrumentalistid. Neist räägitakse raadiotes, kirjutatakse lehtedes, neid näidatakse televisioonis. Kõik on neist kuulnud. Kes ei ole kuulnud, on _out_ ja ajast maha jäänud. Aga kas fekaalinstrumentalistika on ainult lust ja lillepidu või kaasnevad sellega ka probleemid?
Et antud küsimusele adekvaatselt vastata, tuleb vastata kõigepealt küsimusele - kes või mis üldse on fekaalinstrumentalist?
Fekaalinstrumentalist on inimene (ma ei ütle meelega muusik), kes mängib algelisel tasemel mõnda muusikainstrumenti ja laulab, aga laulab omal viisil ja sellestki mööda. Seega võiks defineerida fekaalinstrumentalistid kui inimesed, kes oolimata absoluudsest muusikalisest andetusest tegelevad siiski muusikaga.
Nüüd, kus on antud definitsioon, on kerge näha, kus peituvad fekaalinstrumentalistika valupunktid - just, musikaalsete kuulajate kõrvades. Inimestele, kellel on muusikalist kuulmist, ei ole midagi ullemat kui fekaalinstrumentalisti fekaliseerimine (ma ei kirjuta nimelt musitseerimine). Eriti kõrgel tasemel fekaalinstrumentalisti tunneb ära isegi vähese muusikalisekuulmisega kodanik ja see ära tundmine võib olla vägagi valus.
Aga kus siis peitub fekaalinstrumentalistika võlu? Võlu peitub tegijate südames. Fekaalinstrumentalistidele meeldib muusika ja meeldib laulmine ja nad ei lase end ärida tühisest pisiasjast, et nad ei oska korralikult pilli mängida ja etteantud viisi järgi laulda. See ei ole nende jaoks probleem.
Mis on aga selle kõige seos põhjamaade ja globaalse soojenemisega? Pole õrna aimu ka, ausalt.

gjur (SKXT), 12.01.2003 17:06


Ma siin mõtlesin seda asja, et kuna ma reedel nagunii tänu JJ häirekella löömisele eetris käisin, siis pole mõtet pead liiva sisse peita ja teha nägu, et ma siin ei kommi...
Silt loomaias jaanalinnu puuril: Mitte ehmatada, põrand betoneeritud...

Potsataja (KMO), 14.01.2003 12:08


Tänases Postimehes oli selline anektoot (nimed muutmata)

Kodulootunnis hoiab õpetaja käes telliskivi ja küsib lastelt: «Mis mõtted teil telliskivi nähes tekivad?»


«Mina mõtlen, et hakkan tulevikus ehitajaks,» teatab Neeger.
«Mina mõtlen, kui mitmest tellisest meie koolimaja ehitatud on,» vastab Juku Jurmala.
«Aga mina mõtlen naistest,» teatab Göran Svesnsson.
«Kuidas nii? Jutt on ju tellisest?»
«Jah, aga ma mõtlen alati naistest.»

uzi (Desperados), 15.01.2003 18:04


http://www.rate.ee/users/graveyardsinger

Göran Svensson (Desperados), 17.01.2003 00:02


Nägin juhuslikult telekast Mailis Randa. Niipalju siis saagimisest...

gjur (SKXT), 24.01.2003 16:09


Järgi lugema praegu ei hakka ja seega ei tea ka seda, kas keegi on pikemalt ka Läti teemal sõna võtnud, aga kirjutan siis oma nägemuse siia ära...
gjur (SKXT), 24.01.2003 16:22
Kella üheksast pidi siis olema start Neste tanklast... Kohale saime koosseisus gjur, Potsataja, GS, JJ ja Vs juba varakult ning kuna ühtegi fänni veel näha polnud, siis tekkis kellegi initsaiatiivil paanika, et oleme vales kohas... Kuigi ma koha õigsuses suht kindel olin helistasin igaks ´juhuks mökule, kes asjast kah midagi täpsemat ei teadnud ja esitas mulle õigustatud küsimuse, et miks ma seda tema käest küsin...
Siiski olime õiges kohas ja varsti võisime ennast juba bussis sisse sättida ja esimesed õllead lahti nööpida... Istusime siis nii, et VS oli meie omadest üks, tema taga mina ja otsataja ja meie taga omakorda GS ja JJ... See istekohtade seletamise on oluline, seletamaks hiljem aset leidnud fenomene...
gjur (SKXT), 24.01.2003 16:36
Sõit algas normaalselt ja õlu kadus ka täiesti normaalse kiirusega, kui mitte arvestada seda, et GS ja JJ istusid mingi imeliku pingi peal, mis segas neil korraga juua... Vähemalt kuni Riiani oli nii, et kui üks õlut jõi, siis teine arvas, et ta ei võta ja vastupidi... Õnneks siis sai buss korda ja ei seganud enam joomist...
Aeg-ajalt helistas GS veel lukele ja andis otsereportaazi... nt, Pärnust, kus olla 20 kraadi sooja ja naised kõik minide ja pesu väel...
Piiril sujus kõik probleemideta, kui mitte välja arvata fakt, et söögipause ei paistnud sõidukavas olema...
Pärast piiri sai näha videot, mis eesti fännid olid teinud oma sõidust Valgevenesse Valgevene-Eesti mängule... Ütleme nii, et isegi minu mõistes oli tegemist kõva läbuga:)
gjur (SKXT), 24.01.2003 16:44
Lätisse jõudes oli paljudel bussis juba keskmine joove saavutatud ja möll bussis ainult kasvas... Kuskil Läti külapoes kinni pidades saime aru, et EL on täiesti tundmatu asi... Jäätis ei saanud ka enne külmikust välja võtta, kui leti ees maksmas olid... Ostsime mõned Läti õlled, paar pakki Jurmala suitsu ja kaks jäätist, mille söömiseks olime Potsatajaga sunnitud uusi tehnoloogiaid aretama... Kusjuures jäätis oli tegija, sest jäätisesööjad nägid vast hommikut kõige virgemad välja:)
Aga seda eesti fännide külaskäiku sinna Läti külapoodi mäletatakse ilmselt veel kaua ja loodetavasti ei söö kusihape ka vundamenti väga ruttu läbi...
Ventspilsi jõudsime juba nii napilt enne mängu, et kuskil pubisse ei jõudnudki minna ja tuli piirduda halli ümber lätlastega suhtlemisele ja õllejoomisele... Mida ka eelkõige suitsetajad VS, JJ ja gjur kasutasid... Jõime koos lätlastega nende viina ja avaldasime arvamust, et meie võidame... Mingitele meile täiesti seletamatutel asjaoludel ei olnud lätlased meiega nõus... Seal oli mingi tont kes oli eestlaste võidu peale spordiennustuses pannud ja kurss oli selline, et 1 latt tõi tagasi 72 latti.. 25 krooni 1800 vastu...
gjur (SKXT), 24.01.2003 16:53
Mäng ise oli ülikõva, ainuds negatiivne asi oli see, et teise poolaja alguseks oli õlu müügipunktidest juba otsas ja lõppes just minu ja JJ nina alt, kellele mingi läti liikluspolitseinik oli otsustanud õlled välja teha...
Mängu lõppedes nägime ka seda eestile panuse teinud meest, aga ta ei olnud üldse õnneliku moega... Peloton sai normaalselt lauluga lippu lehvitades bussi, aga teisest bussist kolm venda olid kolakat saanud, kuna panid alguses kerge orienteerumishäire tõttu vales suusas busse otsima...
Tagasiteel algas taas ohjeldamatu tankimine, mille käigus joodi minu viski niimoodi ära, et ma sain sellest ainult 3 lonksu... Mingil hetkel kukkus JJ kooma ja praeguseks teavad nii GS, JJ kui ka Potsataja, kui palju JJ kaalub, sest ta üritas ennast pidevalt neile sülle sokutada... Peale selle suutis ta terves bussis segadust tekitada, tasiideskuskilt bussi tagaosast ära kellegi pooliku limonaadipudeli... Natukese aja pärast rahunes ta maha ja jäi magama nagu väike beebi... Piirilt saime ka ilusti üle, kui me JJ passi taskust üles otsisime ja ma natuke ta näo kallal voltimistehnikat kasutasin, et väikestki sarnasust pildile saavutada...
gjur (SKXT), 24.01.2003 16:57
Edasi Tallinnasse läks sõit juba ilma suuremate tülinateta, kuna enamus bussi magas või oli lihtsalt koomas... Peale paari keskmisest rohkem kaaluva tegelase,kes otsustasid iga hinna eest kuskilt süüa hankida ja pidasid bussijuhtidega rämeda sõnasõja maha, kuni need mingi tunni möödudes alla andisd ja kuskil burgeriputka juures peatuse tegid...
Tallinnasse jõudes õnnestus ka JJ üles ajada ja nagu arvata oligi, oli tema esimene üsimus, et misasja.. Nüüd niimoodi koju või... Noored tugevad mehed ja koju... Pkapeale ta vist küll leppiis selle mõttega ja mõni aeg hiljem, oli ta juba suht veendunud, et nüüd algabki sõit Ventspilsi...

Potsataja (KMO), 24.01.2003 17:05


Gjur võttis kõik ilusti kokku. Lisaks veel omalt poolt kaks tähelepanekut
Kõigepealt avastas Velo, poolel teel Riiga, kui Gjur talle järjekordselt õllepudelit läbi kahe istme seljatovahelise ava ulatas, et nüüd ta siis teab, miks bussiistmete seljatugedel vahed vahel on.
Ja pool teed arutasid JJ ja Göran, et millisesse tee ääres tühjalt seisvasse kuuri saaks teha restorani, millisesse osmikusse saaks teha otelli ja millisele künkale slaalomi nõlva.

Nii, et tegu ei olnud kindlasti mitte niisama lõbureisiga, vaid äärmiselt ariva ja tulevikuperspektiive arendava reisiga

Potsataja (KMO), 24.01.2003 20:29
Tekkis selline küsimus, et kas saab peksta segast rääkides samal ajal ometigi tarka juttu?

Potsataja (KMO), 24.01.2003 20:33


Esimese positiivse näitena, et saab küll, tuli meelde, et kui rääkida tarka juttu ja samal ajal Boogat peksta ... nii, et siis saab

Göran Svensson (Desperados), 05.02.2003 13:47


dr OA 2003-02-05 13:38:13
Karm aeg sunnib karmidele tegudele ja sõnavõttudele! Ei ole kaugel aeg, mil kodanikel tuleb täita oma kohust ning valida võimalike variantide hulgast. Siinkohal kutsun kõiki üles osalema valimistel, ka "Kesknädala" lugejaid ning hääletama ükskõik kelle poolt, kui see ükskõik kes, ei oleks Keskerakond. Mida ma tahan öelda? Seda, et Edgar'it ei huvita sugugi Eesti tulevik ja selle kodanike hea käekäik. Edgar on lihtsalt üks odav populist, kes võimu nimel on võimeline lubama mida iganes ning pantima selle tagatiseks kas või oma kalli abikaasa Vilja, Rosina ema, Nõmmel asuva eramu. Taas pumba juures olles, saab Savisaar taas kahe käega rahva raha oma põhjatutesse taskutesse kühveldada ning vaesuses virelejatele näkku irvitada, tehes seda küll läbi ainult temale omases kaastunde-avaldamise vormis, millest õnneks taibukamad inimesed, kui "Kesknädala" püsitellijad, ka aru on saanud. Astmelisest tulumaksust. Võib vist 99% tõenäosusega väita, et ka peale valimisi on tulumaksumäär endiselt 26% ja jääb nii pikemaks ajaks. Kui midagi muudetakse, siis selleks on maksuvaba miinimum. Kui kesikukesikud ka ise oma arvutustes ei eita, et riigieelarvest jääb nende paljukiidetud roosamanna - astmelise tulumaksu - korral puudu poolteist miljardit krooni, siis peaks ju ka töömees Juhan taipama, et tema kuue tuhande kroonise aastase "võidu" arvel, mida Ninasarvik Ennu ruupori kaudu lubab, hakkab kogu riik tervikuna halvemini elama, sest tegemist on kokkuvõttes päris suure rahaga. Ilmselt jäävad remontimata paljud koolimajad, tõstmata õpetajate, meditsiinitöötajate ning paljude teiste palgad, vähenevad toetused ja nii edasi ja nii edasi. Seega tuleks mõelda natuke laiemalt, ka praegustel kesikute pooldajatel ning mitte uskuda kõike seda, mida rohelise taustaga ekraanilt või paberilt välja hüütakse. Kõigile vaimujõudu ja kainet mõistust! Küll aeg annab arutust...

Potsataja (KMO), 10.02.2003 13:43


Väikeste laste arusaam maailmaasjadest võib teinekord olla päris kommaline. Ma mäletan, kuidas ma väiksena arvasin, et Tallinn on väiksem linn (või polegi õige linn) kui Tartu, kuna ma olin Tartus harjunud nägema suuri Annelinna maju, samas kui Tallinnast piirdusid minu teadmised Nõmme ja Pääsküla väikeste eramajadega
Ja niima siis ütlesingi ükskord lasteaias, et lähen maale ja kui kasvataja küsis, et kus maa on, vastasin, et Tallinnas

Potsataja (KMO), 10.02.2003 16:11


Laupäeval juhtus veel üks tore lugu lapsehoidmisega. Olin mina jälle üksi kodus tüdrukuga, kui äkki vaatan, et seisab teine kahtlase näoga keset tuba. Kiirelt käis läbi pea mõte, et nüüd on siis häda number kaks ja kui ma vastavasisulise küsimuse lapsele esitasin, selgus, et just nii oligi. Ühe üppega olin lapse juures, krabasin ta kaenlasse, nurgast sai välja tõmmatud pott ja ... kui ma lapse sukapükse alla aitasin, potsatas sealt kenast keset põrandat üks armas unnik. Mul oli kohe nii ea meel. Sain ikka täie raha eest lapseoidmiskogemust.

Ja kui põnn pärast, isteprotseduuri lõppu püsti tõusis kõlas asjalik kommentaar: "Näe kui ilus kaka." ... ja mul oli jälle ea meel, nähes et vähemalt mõnel inimesel on maailmapilt moonutamata kaasaegse esteetika väärstandarditest

dr luke, 11.02.2003 21:29
pooga on lihtsal suhtlushälvik

vanasti siis kui interneti veel ei olnud siis istusid sellised tyybid kosmose taga ja hingasid kummiliimi sisse

dr luke, 11.02.2003 21:31
samas ei ole ma veel aru saanud kas pooga on loll või lihtsalt loll

dr luke, 11.02.2003 21:48


TPL kindlasti tahab teada mis vahe on lollil ja lihtsalt lollil
toon näite ajaloost lihtsalt lolli etaloniks võiks tuua pool-mytoloogilise tegelase loll ivani kes oli lihtsalt loll aga tänu kyyrselgsälule sai printsessi ja pool vyrsti riiki.ehk siis loll kelle veab
loll aga on näiteks töömees juhan kes arvab et savisaar tõesti annab talle 6000 krooni kuus juurde kui ta samakehvasti töötab nagu seni

dr luke, 11.02.2003 21:52


krt oli vist 6000 krooni aastas ikka mitte kuus.aga see ei tee juhanit targemaks kuna vea avastasin mina dr luke mitte töömees juhan või savisaar

uzi (Desperados), 13.02.2003 10:46


ma kujutan ette, et Tähelepaneliku Lugeja esimene ilmumine pelotoni palge ette võiks välja näha umbes selline:

"Tere Peloton!


Kirjutan Teile esimest korda. Loen Teie komme iga päev. Mulle meeldivad Teie kommid väga. Iseäranis meeldivad mulle MatiPasa filosoofilised heietused ja see kuidas luke ja standarhälve boogat sõimavad. Ma arvan et booga on rumal. Samuti meeldivad mulle Potsataja 10realised kirjutused sellest, et midagi pole kirjutada.

Ootan Teie uusi kommentaare väga.

TPL

uzi (Desperados), 13.02.2003 11:32


jälle täidab eetrit piinlik vaikus? nagu oleks keegi ommikuse tipptunni ajal ühissõidukis peeretand? kõik vaatavad kõrvalistuja/seisja oca süüdistava näoga?

uzi (Desperados), 13.02.2003 11:34


reeglina on süidlane see, kes akkab valjult ja konkreetse adressaadita seletama, et sidur või piduriklocid kärssavad ja sellise loguga veetakse veel inimesi.

uzi (Desperados), 13.02.2003 11:37


selline monoloog on tehnilise taibuga inimesele ilmselge kui puhtsüdamlik ülestunnistus.

dr luke, 13.02.2003 15:48


käisin TD juures keegi oli spectaclestable (prilllaud) peale paar tilka lasknud."krdi amatöörid" mõtles dr luke ja lasi kõik kohad täis...

eheee olen vanarõve endaga liiga palju koos olnud vist

uzi (Desperados), 13.02.2003 16:10
ma jätkuvalt söömata... 07. sõin. kere on ele. nagu igapäev sel kellaajal. varsti on magu perses (anatoomiline ime).

stirlitz, Ainet mõtiskluseks, 13.02.2003 22:04


1. Stirlitz on paadunud pessimist
2. Stirlitz ei ole tegelikult mingi standartenfüürer ega juhtumisi ka polkovnik mitte.
2.1 Stirlitz on tähtsusetu rea-luurija
2.2 Stirlitz valdab perfektselt preisi taktsammu ka klaviatuuril
3. Stirlitzi eesnimi on Heinrich
3.1 Stirlitzi eesnimi ei ole Max Otto von
4. Stirlitz on saanud tugeva koolituse semjoonovi põõsapugemise alal
5. Stirlitz valdab suure venna keelt
5.1 Stirlitz ei valda põdra keelt
6. Stirlitz on meelsasti neljarattaveoline
6.1 Stirlitzile ei meeldi olla neljajäsemeveoline
7. Stirlitzile meeldib keelt teritada nüri Vaimu vastu.
7.1 Stirlitzile ei meeldi Vaimu nürida teravate esemete vastu peale vaheda keele
8. Stirlitzile ei meeldi rebida, sikutada, vedada jne.
9. Stirlitzile meeldib luurida, puurida ja kuu-uurida (lemmikriist tikksaag)
10. Stirlitz on tutvunud Pelotoni kullafondiga.
10.1 Stirlitz leiab, et Peloton on kõik juba välja puristanud ja annab enesele aru, et kõik tema poolt kirjutatu on juba kellegi poolt kunagi kribatud.
11. Stirlitzile meeldib kolm punkti...(ja sulud)

stirlitz..., klubiline manifest, 13.02.2003 22:30


Teatab ametlikult, et asutatud on uus virtuaalspordiklubi, mille nimeks esimeste konsultatsioonide tulemusena saab ilmselt VSK Auk. Nimetus lähtub klubi asutaja ja esimeste tegevliikmete geograafilise asendi iseärasusest - meie paiknemiskohta võib vabalt nimetada Eesti Auguks. Siiski on mõningate lingvistiliste kaalutluste tulemusena võimalik ka teine nimi: VSK Kraater.
Klubi esialgsed põhimõtted:
1. Alati olla esimesed, vahelduse mõttes tagantpoolt.
2. Kõiki võimalusi kasutades vältida punktide saamist.
3. Torkida keelega kõiki ettesattuvaid herilasepesi.

stirlitz, nime päritolu, 13.02.2003 22:51


Kunagi leidnud stirlitz, kes siis veel ei olnud stirlitz ühest kommijadast kellegi paadunud neonatsi. Arvanud siis, et vaataks kas pruunsärklane kahvatab kas või korrakski. Võtnud siis prooviks endale nime ja lajatanud kirjandusklassikaga. Aga oo õudust: nats oli harimatu naga, kel isegi silme eest vist pruun ja klassikast mitte halli aimugi. Jätnud stirlitz siis natsi pruunistuma (loodetavasti oli tulemuseks aaria n...) ja otsinud teise koha, mis talle väga meeldis. Seal olnud ees keegi Müller, kellega stirlitz pidanud pika koomivahetuse stirlitzi munade arvu üle ja viktoriini teemal mis värvi need munad on. See meeldinud stirlitzile niivõrd, et stirlitzist saanudki stirlitz...

stirlitz, Väike täpsustus, 13.02.2003 23:01


...noor ja harimatu neonats jäi pruunistuma omas mahlas.

stirlitz, Avaldus, 13.02.2003 23:13


Lp. Pelotoni eestvedajad!
Seoses Pelotoni reeglite esialgse mittetundmisega palun händikäpi korras nullida kõik minu poolt saavutatud punktid. Luban Pelotoni välimäärustiku kiiremas korras pähe õppida ja edaspidi rangelt selle järele talitada. Minu poolt saavutatud punktid palun üle kanda kõige auväärsemale pelotoonikule.
Teie stirlitz

stirlitz, preisi taktsamm, 14.02.2003 00:11


Lühike õpetus preisi taktsammu kasutamiseks klaveril:
1. Siruta parem käsi klaviatuuri kohale. Võib kasutada ka vasakut. Stirlitz seda ei tee, sest vasak käsi on määratud sügamiseks , laka kratsimiseks ja ninas urgitsemiseks (vt. märkus 1)
2. Sea valmis nimetissõrm ja pikkpeeter (võib kasutada ka muid, eriti teatud füüsiliste puudujääkide korral)
3. Alusta takti loendamist: üks...kaks...kolm...neli...üks...kaks. ..kolm...neli...(lubatud on metronoomi kasutamine ja valjusti lugemise puhul ka helihargi tarvitamine hääleseadeks)
4. Alusta tähemärkide sisestamist, ikka üks märk takti jooksul kasutades sõrmi vaheldumisi.

Märkus 1: Stirlitz ei saa sügamiseks ja ninas urkimiseks kasutada varbaid, sest jalgade asemel on tal rattad, Stirlitz pärineb nimelt moderniseerunud kentauride suguvõsast.

Potsataja (KMO), 14.02.2003 23:57
Mul on äärmiselt vahva külmkapp - eile, kui ma sealt liitri jäätist välja võtsin jäi minust sinna maha veel üks liiter. Täna, kui ma sealt liitri jäätist välja võtsin jäi minust sinna maha veel üks liiter. Tundub, et tegu on täiesti jätkusuutliku jäätisepopulatsiooniga

stirlitz (AUK), Strateegiline plaan, 16.02.2003 09:05


Hommik on kuldaväärt aeg - parimad ideed ideed sünnivad just siis.

Niisiis, stirlitzi valimisstrateegia:


1. otsib täieliku kandidaatide nimekirja
2. lõigub selle ribadeks - riba per kandidaat
3. nopib välja kesikud ja end täispasandanud tegelased
4. juhul kui mõni ribake veel alles on, sisestab need ümbrikku.
5. läheb ümbrik näpus valima.
6. loodab Jumaliku Ettemääratuse peale

dr luke, 17.02.2003 15:37


olen siiani peaaegu kogu aeg tööd teinud ja natu järgi lugenud nyyd jõudsin esimese kommini mis ma hommikul panin

mõned steitmendid ka


1. urx on loll olgu tal synnipäev või mitte
2. keskerakonda ei tohi võimule lasta
3. stirlizi idee keda hääletada on aksepteritav.võib olla isegi hea.
4. GS'i silmad on urx'i suhtes avanenud.veel parem
5. GS'i lingid kädilakkidest on head aga muserdavad ;))
6. teil on 3 päeva aega talve grill raha yle kanda

Göran Svensson (Desperados), 20.02.2003 22:16


STANDARDHÄLVE MA SOOVITAN SULLE SÕBRALIKULT, ET TULE KAH IKKA MEIEGA JOOMA SEST ET KUI SA EI TULE SIIS ON SUL KOGU JÄRGNEVA AASTA JOOKSUL JUBE SITT OLLA JA KOGU AEG MÕTLED JA KAHETSED ET MIKS SA EI TULNUD IKKA PELOTONIGA JOOMA JA ASJAD SEST ET SEE UMBA LAHE SELTSKOND ON JA PUHA

Potsataja (KMO), 21.02.2003 17:53


Ead kivipallimist siis, dr Luke

Ma ei ole alati midagi tahtnud ... või igemini on mu soovid pidevas muutumises. Näiteks kui ma olin alla aasta vana, siis tahtsin ma ainult süüa ja roojata. Kui ma olin koolieelik, siis tahtsin ma endale mängusõudereid (ja sain neid ka terve unniku). Kui ma kooli läksin, siis tahtsin ma koolist ära (saingi lõpuks). Kui ma ükskord koolist ära sain tahtsin ma lasteaeda tagasi (ei ole siiamaani veel saand, aga lootust veel on). Mida ma praegu tahan seda ma täpselt ei teagi ... ma pean veel mõtlema selle üle

Göran Svensson (Desperados), 27.02.2003 10:54
Kast_6lut(SKXT) 2003-02-26 14:57:28
citaat: "Kui me kümne aastaga ja kogu rahva rahaga suured pangad rikkaks oleme upitanud, mis see põllumajandus siis tõsta oleks. Jälle koos riigi ja rahvaga" No mis ma oskan kosta, Pangad on õppinud ennast ise majandama neid ei ole üles upitanud riik weel wähem KE. Olgem ausad kui ka maainimene wiicix selle asemel, et kodus haliseda kui kehw elu on ja riik ei anna seda ega teist midagi ise enda heaolu nimel ära teha siis ei ole see pilt nii hull midagi. citaat: "Tema sooviks pikaajalist ja riigi garantiiga laenu saada. Et talu üles upitada" Vabandust aga mis siis saab kui ei upita....kes laenu tagasi maxab? Siis on jälle laenuandja igawene karwane elajas et tõstab talumehe tema majast ja maadest wälja. Tulge mõistusele ei saa elada ainult laenust, seda laenu on waja ka tagasi maxta taaskord asuge ise midagi ära tegema mitte ärge lootke teiste abile ja laenudele. citaat:"Ettevõtlikum Valgamaa mees tahaks kaupa Lätti müüa. Põlva ettevõtja unistab ikka veel Pihkva turuplatsist. Võrulane võiks mõlemale poole viia. Ainult, et võimalust pole. Isegi Lätti on raske müüa." No kuulge kes keelab?? järjekordne näide, et inimestel endil on wähe ettewõtlikkust ...lihcalt ea on haliseda!! Ja teadmisex et ma ei ole mingi linnawurle waid ka ise maal elanud/elaw inimene ja ei halise waid tulen oma asjadega ise toime ja mul on wäga palju tuttawaid talumehi kes elawad sõna oceses mõttes pärap*** ja saawad kah ise hakkama samas kui ymberringi kõik halisewad kui raske on maal... Ei ole see elu muidugi meelakkumine aga lõpetage ära see halin ja tegucege. Sama kehtib ka Teie kohta Lp. KE . Ei saa linnades elawad inimesed hakata kinni maxma halisewate maainimeste tegucematust! See kirjutis aga näitab taas kuhu me oleme suundumas...meenuwad kolhoosid ja muu selline kus kõigil oli hea wõrdne elada nii linnas kui maal...

Potsataja (KMO), tulevastele põlvedele, 01.03.2003 15:42


Kui nüüd algusest peale kõik ausalt ära rääkida, siis Tarbatu poolt vaadatuna alagas asi sellest, et Blont, Göran, Mati Pask, Potsataja ja Sssonna said reede õhtul kella veerand kuue ajal Wildes kokku. Seal selgus, et kodanik MPl on edasilükkamatuid asjatoimetusi laupäeva ommikul, mis tõttu tal on vaja ommikuks kindlasti linna tagasi jõuda. Algne idee, et see tõttu üritusele mitte tulla, asendus peagi tõdemusega, et ommikul kell 8:50 tuleb Kose-Ristilt buss ja nii siis alustatigi sõitmist Pähklimetsa poole.
Teel õnnestus näha maha põlevat autot natuke peale Laevat ja liiklusõnnetust Mäekülas. Lisaks õnnestus Põltsamaal grillsütt ostmas käies selgitada välja autosolijatest kõige kõrgema järgu topograafilinedebiil, kelleks osutus MP.
Pähklimetsa saun leiti üles probleemideta, isegi oolimata sellest, et Uzi ei täitnud MP soovitust, panna saun põlema, et me kergemini tee leiaks.
Kui me kohale jõudsime, siis pidu juba käis, saun küdes ja neeger oli lõpetanud esimese pelmeenilaadungi praadimise. Enne veel, kui tartlased jõudsid korralikult riided seljast võtta ja maha istuda, läks esimene seltskond sauna ja see jäi ka vist viimaseks seltskonnaks, kes sai korralikumat leili, pärast oli seal saunas, oolimat katsetest saunaahi puid laeni täis toppida, ikka suhteliselt jahe.
Pärast sauna asus dr Luke väljas lumehanges liha grillima. Üldjoontes käis see nii, et liha visati süttele ja siis toast läbi akna vaadati, et kui tuli leegiga põlema lõi, tormati välja ja tõmmati liha tulest välja. Aga liha oli igati aus ja ea.
Seejäärel toimus neegri ja Möku ühislaulmine, ettekandele tuli Nirvana poolt kuulsaks lauldud neegerlaulja Leadbelly laul Kus Sa Magasid Eelmine Öö. Peale seda üritati veel üht-teist laulda, aga see lõppes paraku sellega, et peale esimese salmi jorisemist suvalisest laulust jõuti tõdemuseni, et edasi keegi sõnu ei tea. Erandina võib välja tuua loo sellest, et ommikul kui tõuseb päikene ..., see laul kanti Mati Pasa juhtimisel ühel äälel ja ühel meelel algusest lõpuni ette ja see kõlas päris võimsalt.
Edasi jätkus pidu madalamatel duuridel ja peale teist saunas käiku jäid JJ ja Potsataja kahekesi kamina ette istuma ja maailma asju arutama. Õige pea ühines nendega uuesti ka Gjur, kes ei saand mitte magada, kuna kuulis jutu seest läbi lipsavat oma nime.
Umbes natuke ennem seitset jõudis JJ geniaalsele ideele, et peale sauna pidu oleks äärmiselt stiilne minna sauna, Olümpia Hotelli sauna. Neegri telefoniga saigi võetud vastav kõne ja välja selgitatud, et saun tehakse lahti kell pool kaheksa, aga arvuti, kust järgi vaadata kas saun ka vaba on, tehakse lahti alles veerand kaheksa ja nii jäigi üritus soiku.
Seejärel ilmus ülemiselt korruselt MP, kes esimeseks pakkus välja, et tuleks vist ettevõtta 14 kilomeetrine jalgsimatk Kose-Ristile, et bussi peale jõuda. JJ oli selleks ajaks jõudnud veendumusele, et tema enam seal saunas istuda ei viitsi ja sõidab linna. Ümber teda veenda ei õnnestunud ja nii ta siis minema sõitiski koos MPga kes lootis Tallinnast bussile saada.
See järel ärkas Blont, kes avastas, et kohvi ei ole, mis peale otsustati, et tuleb Kosel ära käia ja tuua kohvi.
Selleks ajaks oli kell saanud umbes kaheksa ja Potsataja otsustas magama minna. Kui Potsataja uuesti üles ärkas oli kell umbes üks. Just oli valmis saanud laadung liha, mis allesjäänud väheste jõududega edukalt pintsli pisteti. Seejärel korjati kodinad kokku ja asuti tagasi teele Tartusse

Potsataja (KMO), 14.03.2003 12:55


Nagu Tähelepanelik Lugeja juba kindlsti teab, ostsin ma endale vahepeal mp3 pleieri ja seetõttu käin nüüd mööda tänavat kõrvaklapid peas. Iga vähegi endast lugupidav inimene peaks aru saama, et kui keegi käib tänaval kõrvaklappidega on see otsene vihje sellele, et ta ei taha, et teda segatakse. Sellest oolimata on viimase kahe päeva jooksul mind kolm korda tänaval kinni peetud, et mult midagi küsida. Varasema kaheaastase jalakäimise jooksul on mind kokku kolm korda tänaval tülitatud. Mis lahti on? Kas ma näen kõrva klappidega tõesti välja, nagu mind uvitaks laupäevaõhtune piibliteemaline kõne? Kas kõrvaklapid kisendavad sellest, et mul on taskus pakk suitsu või sellest, et ma tean täpselt kus asub teleripood?
Või on asi oopis selles, et ma ajasin ära habeme ja loobusin kandmast mütsi, mis pidavat mind äärmiselt süngeks muutma?

Potsataja - suhtleb täitsa vabalt

dr luke, 18.03.2003 10:28
täna tööle tulles peatus minu ees marsuut takso."mida kurdit" mõtlesin ja olin pahane et minu tee oli seemoodi tõkestatud.siis avanes kylg uks ja välja astus koit pikaro
"nonii läheb aktsioniks" arvasin ja piilusin kiirelt yle õla et tuvastada teisi keskerakonna löömamehi
võtsin igaks juhuks kaitse asnedi sisse ja jäin koidu "lyket" ootama
... to be continued

dr luke, 18.03.2003 10:35


seekordne keskerakonna aktsioon minu vastu möödus siiski rahulikult.
koit heitis mulle põlastava pilgu haaras oma mapi ja komberdas marsast välja ning liipas siis vaikselt minema
vot sellised juhtumised

Potsataja (KMO), 19.03.2003 10:04


Kas kotijooks on see, kui keegi on vööst saadik
kartulikotti roninud ja joosta üritab?

Keskerakonda ma tean küll, see on see partei, mille liikmeks saab siis, kui sul on ettenäidata kriminaalne minevik või siis pead olema valmis astuma ebaseaduslikule teele esimese aasta jooksul pärast liitumist

Tere ise kah, Lukenaut

Göran Svensson (Desperados), 24.03.2003 12:18


Ilusat hommikut teile, kotkad!

Potsataja (KMO), 24.03.2003 12:20


Ilusat ommikut sulle ka, värviline värvuline

A ma pole veel kunagi kuulnud allveekotkastest

Potsataja (KMO), 24.03.2003 12:22
Küllaga olen kuulnud kalakotkastest ja kuna kalad elavad vee all, siis ilmselt mõtles Göran just kalakotkaid
Aga on olemas ka merikotkad, kui ma ei eksi ... ja konnakotkad ... Uzi on ilmselt iireviu

Göran Svensson (Desperados), katkend vestlusest jututoas, 24.03.2003 13:04


kunagi istusime sõpsiga nõmme teel ja ajasime burgerit näot sisse,olime tips joogised ka ja siis tulid kaks tibi porge 911-ga sinna.Blond suure tissiga ja brünett suure ahtriga.No mei lsõpsiga kummalgi õlled sees ja tuju hea,üritasime siis jutusonele saad.Küsimusele et kust tibid nii kõva pilli on kanni alla saanud,vastas blondiin stoilise rahuga:Võtaks sa nii hästi suhu,kui me kahekesi,sõidaksid ilmselt parema autoga

Potsataja (KMO), 24.03.2003 15:54


Iireviu üppas ja kass kargas
Vana mäger lõi trummi

- pelotoni tantsupidu

Potsataja (KMO), 26.03.2003 19:37
Ükskord ammu-ammu, vähemalt 4-5 aastat tagasi, käisin ma mööda teed. Minu ees käis naine, laps süles. Laps oli väike, umbes poolteist-kaks aast vana. Laps vaatas üle ema õla mulle otsa ja üüatas: "Issi". Lapse suu ei valeta.
Ma ei olnd seda naist elusees näind. Ausalt

uzi (Desperados), 27.03.2003 10:07


perse kah ütles lits ja keeras selja...

Pärast Eesti-Kanada mängu…

gjur (SKXT), 30.03.2003 18:47
Kohunik oli pede jah... Aga see oli tal sünnitrauma, ta oli rootslane...

Potsataja (KMO), 01.04.2003 20:38


korvball - ball, mis lõppes korvi saamisega

gjur (SKXT), 04.04.2003 19:16


Tegelikult tervitaks neegrit ühe väikse naljalooga... Tuleb uusrikas välismaalt, väike neegriimik kaasas... Naine küsib, et nahhui sa sellest siia kaasa tõid, nagu meil endil lapsi poleks... Pealegi veel neegri... Uusrikas vastu... Vaiki sa õnnetu, mõelda on vaja, kui neeger suureks kasvab, hakkab meie lastele inglise keelt õpetama...

Potsataja (KMO), 05.04.2003 14:21


Kunagi, kui loodi legendaarne virtuaalspordiklubi Y2K, ilmus Tartus Vanemuise tänaval, TÜ raamatukogu lähedal, ühele plekist väravale kiri "Y2K" (võimalik, et kiri oli juba varem seal, aga siinkirjutaja avastas selle peale klubi loomist, nii et üldjoontes võib öelda, et varem seda kirja seal polnud). Nüüd aga on see kiri sealt kadunud. Veel on näha värskeid pesemisjälgi ja laialiaetud värvi laiku, aga mida pole on kunagise suurklubi nimi.
Ja nii kaovadki viimased jäljed, mis viitavad Y2K suursugusele minevikule

fedja/y2k, 06.04.2003 00:42


hõissa!

istun laupäeva õhtul toimkonnas, nagu mingi vaenemees. paremat varianti


kohe ei teagi nädalavahetuse veetmiseks. sel ajal kui teised netis vahivad,
telekat jõllivad, seent tokisvad, magavad ja kaarte mängivad, käin mina
korrapidajal sabas nagu mingi pede ja pesen uksi ning vahin lakke. siin on
nagu multifilmis, istud kolm tundi ära, siis vaatad kella - 10 minutit
läinud. endal on ka ausalt öeldes häbi. õnneks sain kerge vaba momendi
näpistad ja panen oma read ka siia suurde hunnikusse juurde.

üldselt on mul sellest tapa sõjaväe elust juba kopp ees. ei saa enam


rahulikult istuda ega astudagi, isegi rahus sittuda ei lasta... ikka käib
keegi nagu vari taga ja tänitab: "tee seda!", "mine sinna!", "ära nii
tee!", "ära nii ole!" jne. ime kas siis, et koppa ette ei viska... aga
järgmine neljapäev on vast vaikus majas, siis saab siit minema, pärnusse.
vaatab, mis saab, äkki õnnestub siis puhas leht keerata ja mõni nädal nii
ka mööda saata, et mingit karistust ei saaks ning ilma maad ja ilma kokku
valetamata välja saada.

krt aga sellest kolmapäevasest jalgpallist on mul küll kahju. veel hommikul


ma mõtlesin, et saan välja ja siis lällan kogu raha eest, aga persetroosi.
tuli vana rühmaülem ja ütles, et kuule ma ei saa ju minna mängu vaatama, ma
lähen ju toimkonda. ja olingi jälle vopsti päevnik. oleks ma seda juba
hommikul teadnud, oleksin hüppesse pannud. üks tüüp kusjuures pani, lasi
üle põllu minema nii et ribad taga. tuli siis õhtul tagasi ja polnud häda
kedagi, aga ju ta saab ka ikka oma päevad kätte.

ooh, juba jälle keegi vingub siin. pean vist ära lõpetama oma tänase


eepose... äkki saan veel kunagi löögile

dr Mesikepp (Meeshoorad), 16.04.2003 10:51


Kui rahakott kõhnuke ja kaugele sõita ei jõua, siis tuleb mõni bussireis Euroopasse valida. Ning loomulikult Lõuna-Euroopasse, Vahemere äärde, sest pole siin ilmas midagi aseksuaalsemat kui 5 + 3 riigid - Põhjamaad ning Baltikum! Hispaania, Portugali ja Itaalia mereäärsetel kaljunukkidel ja koobastes võib aga murutarliku sõnavara kasutades ennast ehk teisi kasvõi "neljaks n...da".

dr Mesikepp (Meeshoorad), 16.04.2003 10:55


Eesti solaariumipruunist vähegi kahvatuma nahavärviga tüdrukutel ei teki aga üheski riigis probleeme. Seetõttu tundub arusaamatu, miks Eesti naised lähevad mõnikord reisile lootusega mõne talupoegliku isendiga bussi tagaistmel viinaromantikat kogeda. Astuge ligi ükskõik millisele pruunisilmsele machole ükskõik millises maailma paigas, leidke ettekääne jutu alustamiseks ükskõik millises keeles, ja teie õnnetund saabub lähimate minutite jooksul. Ainult ärge raisake aega mingitele flirtimismängudele - pipardada jõuate ülejäänud aasta jooksul Eestiski.

Göran Svensson (Desperados), 19.04.2003 13:09


Siuksest tähelepanekust tahtsin rääkida, et mismoodi suhtuvad kaasliiklejad minusse siis kui ma olen Audi roolis ja mismoodi suhtutakse siis kui ma uhke "Jaguariga" sõidan. Kaks täiesti erinevat kogemust. Esimene kord Ladaga läbi kesklinna sõites oleks uhkel autol umbes kolmel korral külg maha sõidetud ja kõiksugu muid trikke juhtus kah. Kusjuures mina ei saa sellest loogikast aru. Mingi vend kes on Audi A6 või 7 seeria BMW roolis käitub vennaga kes on Audi 80 roolis jummala normaalselt aga hakkab Lada roolis oleva vennaga ülbama. Täiesti mõistusevastane. Mina küll ei julgeks pool milli maksva auto roolis olles ülbitseda vennikesega kes on 7 tuhhi maksva auto roolis ja kellel on sellest autost täiesti pohhui... Rikastel omad seadused.

Potsataja (KMO), 21.05.2003 13:58


Eile söömas käies istus minu ees neiu, kellel püksivärvli vahelt paistis suhteliselt suur osa stringidest. Üsna erootiline vaatepilt oli, kusjuures. Kui ta söömise lõpetas, püsti tõusis ja ümber pööras ei olnd vaatepilt üldsegi nii erootiline

- "Looduses peab valitsema tasakaal," ütles Sammalhabe ja lõi Kingpoolel teise silma ka siniseks

Potsataja (KMO), 21.05.2003 19:04
Ema käis klassiga eksursioonil ja rääkis tagasitulles, et nägi metsa all nugist. Ma ei akand talle rääkima, et ma nägin tallinnas baaris metssiga, ei tahtnud ta õhinat rikkuda

Stirlitz (KMO), ariduse töömailt, 28.05.2003 10:33


Essee teemal ?Mis on elumõte?

Mis on elumõte? Vot see on keeriline küsimus. Tavaliselt peetakse elumõtteks luua perekond ja saada järglasi. Kuid viimasel ajal on tähtis ka saada hea haridus ja olla intelligentne. See tähendab seda, et siis oled teiste seas tegija. Kuid elu mõte on ka see, et lihtsalt elada, tunda sellest rõõmu. Ega ma muud elumõtte kohta öelda ei oskagi. Tuleb saada ainult järglasi, et oma liik välja ei sureks ja nii ongi. Oma liigi vee peal hoidmine ongi tähtsaim point, miks elada. Muidugi tuleb elu jooksul paljusid asju proovida ja kogeda, et pärast oma laste ja lastelastega oma kogemusi jagada ja neid igasuguste asjade eest hoiatada. Muidugi on üheks elumõttekas ka see, et muuta maailma paremaks ja avastada ja leiutada erinevaid tegevusi, loomi, taimi jne. Ja rohkem mul midagi praegu selle kohta öelda ei olegi, sest ma pole selle peale varem mõelnud.

KT, 09.06.2003 16:35
Kus seda nn pelotonilisti näha saab?

dr luke, KT, 09.06.2003 16:37


seda ei saagi kuskilt näha, sellega peab liituma mis paratamatult tähendab oma isiku paljastamist

KT, dr Luke, 09.06.2003 16:50


Kus siis sel juhul liituda saab?

standardhälve, kt, 09.06.2003 16:55


liituda saad peapostkontoris kella 13-15
vasakult teine kassa
turvakood on 1846396
:)
ma ise listis ei ole
kuna tihtipeale ei jõua õigeks ajaks kohale
alalõpmata on seal liituda soovijatest pikk saba
õnnelikud on need kes ükskord listi pääsevad

Göran Svensson (Desperados), Stirlitz, 12.06.2003 14:14


Mind arvutimängud eriti ei huvita. Pärast seda kui ma ükskord siukse trikiga hakkama sain et peale 4-tunnist mängimist läksin välja ja autoga 20 cm-sest äärekivist üle sõitsin lootes et F5 vajutades saavad vigastused likvideeritud....

dr luke, 12.06.2003 18:48


yldiselt sellised spidermani laadsed ylbed,enesekindlad,ilusad ja võimukad naised mulle ei meeldi...
mul on nimelt väike peenis ja ma olen keskerakonna poolt mul oli raske lapsepõlv ja ma elan seda kõike raskelt yle

kribu, 13.06.2003 11:11


paber sai otsa - läksin esimesele korrusele paberi järgi - istusin hoopis maha ja lugesin mõned kommid - läksin teisele tagasi - paberit ikka pole - tulin alla tagasi ja kirjutan praegu seda - pole kindel, et üles minnes paberit kaasa võtan
järeldus: peloton on tervise ja ilu pant

möku (FCF), 16.06.2003 11:53


tere kaabakad
Kellel on Tallinnas pakkuda ajutist elamispinda ?
Kuniks ma oma maja maha müüdud saan

standardhälve, 16.06.2003 12:07


hei möku
mul isiklikult oleks sulle tervelt kaks pakkumist
1. all keldris lõppesid mul just puud otsa
üldkasutatavat pinda oleks seal boksis siis umkaudu 2x5=10 mm
sinna sa peaksid oma naise ja kaheksa lapsega ära küll mahtuma
vesi on põhimõtteliselt sees ( tuleks teha ainult auk lae alt läbi jooksvasse torusse )
üks aken
tualett kohe kõrval ( naabrimehe boks )
muud eelised
balti jaam ei jää mitte kaugele ( noh et lastel-naisel lähedal "tööl" käia )
vahest võib maja eest leida üsna rasvaseid konisid

2. väljas laotud puude katusealuses võib järgijäänud pakud veits koomale lükata


suve elate üle vast küll
võin teile vanu ajalehti allapanekuks anda
muud eelised
vt punkt 1

kribu, 16.06.2003 19:43


Läinud kord delfi poodi ja jäänud kommileti ees seisma.
delfi:'vabandust kas te saaksite mulle ühe kommi anda, sealt lehekülje lõpust kui võimalik.'
müüja: 'jah, palun'
delfi võtab kommi vastu ja paneb oma kotti.
kotist:'nämmhrrrmämmrhhfnämmnäm'
delfi:'kas, ma saaksin veel paartükki, ikka sealt samast'
võtab siis veel kommi ja paneb jälle kotti ja ikka
kotist:'nämmhrrrmämmrhhfnämmnäm'
müüja:'vabandust austatud delfi, aga mis teil seaal kotis on'
delfi:'ei tea, aga kommide peale on jube maias'

Mati Pask, 16.06.2003 20:45


kui ikka ise internetti ei tee, siis ära hakka teisi süüdistama /Peloton/

Mati Pask, 16.06.2003 20:47


kui sa tuhandet ei tee, võid niisamagi pihta saada /Peloton/

Mati Pask, 16.06.2003 20:48


kui enne jaani tuhat tehtud, ei siis jõulu ajal vihama saja /Tihemetsa/

Mati Pask, 16.06.2003 20:49


enne aktuaalset kaamerat tehtud tuhat võib veel uudistesse jõuda /Marite Kallasma/

dr luke, 23.06.2003 15:03


yldiselt on nii et statistika järgi on 90% uppunutest mehed ja omakorda 90% nendest on pyksilukk lahti.
ehk siis kui põder on omale kaks kalja sisse imenud ja sellest jummala hiprakasse jäänud läheb ta ennast järve äärde tyhjendama.tyhjendamise käigus pole suurt midagi teha kui taevasse vahtida (kuna yle suure kõhu oma nokut nii kui nii ei näe)... aga katsuge ise purjuspeaga taevasse vahtida ja mitte tuikuma hakata siis kui te ennast kergendate.loomulikult võtab kõikuma... siis koperdate oma rebadel pykstesse lööte pea vastu juurikat ja veerete kallast mööda järve ja upute.nii on.

ainus viis sellest pääseda on kasutada trakse.enne kusemist kinnitad need lähedal seisva puu kylge lased ennast nende toel mõnusalt kreeni (hea pool on veel see et ei kuse omale saabastele) vaatad tähti ja lased vilet.


peaks patendeerima selle triki tegelt

Jack, 24.06.2003 00:31


to: dr. Luke jt
Küsimus... kuidas saab teha nii, et kommentaaris on osa teksti rasvases kirjas?

booga, Jask, 24.06.2003 05:53


kirjuta sel.fi toimetusse ja nad saadavad sulle vastava proge

fedja/y2k, 26.06.2003 23:43


Mul oli siuke jaanipäev... Kui kõik eelnev ning piinlikum osa eemale jätta, siis heitsin voodisse pikali. Endal olid silmad rõõmsalt lahti ja nägin unenägu. Olin kadunud koerte püüdja ja sõitsin linnaliinibussiga mööda Tallinnat ringi ning vaatasin hoolikalt aknast välja. Äkitselt nägin ma aknast kampa oma tuttavaid, astusin bussist välja ja läksin nende juurde. Kõigil olid suus sigarid, ainult ühel oli sigarillo. Too oli mustlane ning teda ma ei tundnud. Astusin siis mustlase juurde ja enne kui ma midagi öelda jõudsin küsis ta: "Kas võitleme?" Olin nõus. Seejärel hakkasime võidu Hubba-Bubbat venitama. Mustlase oma katkes enne ja samal hetkel hakkasid mängima hoogsad sambarütmid. Ütlesin: "Sa kaotasid!" Ta noogutas, heitis endalt ülerõivad ja hakkas sambat tantsima... Siuke lugu

fedja/y2k, 26.06.2003 23:45


tegelikult ma ei näinud ka sellist und, aga südamlik lugu ikka

Juku Jurmala (SKXT), 27.06.2003 18:49


lätlased jõin eile kolme tunniga laua alla, jätsin nad amigosse vedelema ja jalutasin ise krapsakal sammul woodstocki, kus õige õllejoomine alles lahti läks

Juku Jurmala (SKXT), 27.06.2003 19:00


seal oli hommikul nii, et üks mu tuttav noris teisega tüli, seletades, et teine on nigu külgvankrimees, kellest midagi ei sõltu, näo saab ilgelt mudaseks, ja medal antakse lõpuks ikkagi teisele tüübile. siis üks teine tuttav tantsis mingi šoti bimboga, kellel oli ühe saia peale mingi lehm või skorpion vms tätoveeritud. cool. mees ise inglise keelt ei oska peale selle et mind nimetab big fat man, kuigi ise on 130 kilo rahulikult. a selle eest oskab suuga igasugu püsside ja püstolite hääli järgi teha. sellest šoti bimbole piisas. siis üks ilgelt intellektuaalne mees rääkis mulle mingit ilgelt pikka juttu, aga kahjuks nii vaiksel häälel, et esimesest poolest tunnist suutsin kinni püüda fraasi "õlad mitte kitsad, aga laiad puusad". segane värk. siis tuli see mees, keda ennist peedistati, küsima, kas mul mingit attack spelli ei ole, oleks vaja rünnata. mul spelli ei old, a ma õpetasin talle, kuidas vana mobiiltelefoni ja kahe põleva tikuga hästi rünnata saab. siis üks inglise puusepp tahtis kätt suruda, a ma olin nõus ainult tingimusel, et ta tunnistab, et valetas, öeldes, et on liverpoolist pärit, aga jalgpallist ei tea midagi. see ei tahtnud tunnistada. jäigi käsi surumata. siis üks tuttav homo tegi mulle õlut välja ja teatas õrnal häälel, et ta ei suuda kunagi seda kõike kompenseerida, mis ma tema heaks teinud olen. ma omateda olen talle paar korda õlut välja teind, a noh ju siis sellest piisab.
krt praegu rohkem ei viitsi kirjutada. a lõbus oli ikka.

Juku Jurmala (SKXT), 02.07.2003 07:32


numeroloogiliselt tasandilt vaadates on igal kommil ka oma peidetud tähendus ja maagiline energia, millest teiesugused ilmikud sittagi ei jaga. näiteks komm nr 145714 sobitub kõiksusse hoopis teistsugusel moel kui komm nr 32689. iga komm mõjutab maailma asjade seisu mitte ainult oma n-ö objektiivse sisu, vaid ka muude, võhiku silma eest varjatud parameetrite kaudu.

- keskmõtte lõpp

kribu, 02.07.2003 20:42
soome (originaalis suomi) on haigus, mille korjasid merest üles lollim osa eestlastest, kes nii sama mõtlesid põhjapoole ujuma hakata. kui nad tagasi üritasid tulla, oli haigus selgesti tuvastav ja normaalsem osa pärismaalastest saatsid nad tagasi ülelahe. esialgseks ujumise alustamise kohaks peab enamik teadlasi kunda kanti, kuid on ka teisi teooriaid. haiguse peamised sümptomid on eredavärvilised dressid, loomupärane tugev alkoholijoobe ja peaaegu äratundmatuseni moondatud eesti keel.

mati pask, 02.07.2003 21:09


lapsena ma üldse arvasin palju. näiteks ma arvasin, et seda on ikka ilgelt vähe kui aint kolm korda elus saab. et kui on kolm last noh. ja kui on kaks, siis saadki terve elu jooksul kaks korda. tahtsin jääda lapseks ja niisama noksi näppida. jajah

hiljem alles taipaisn, et ajad pole enam need. võib rahulikult rohkem

atraxspider, 03.07.2003 00:53
vot teema-kukeke.
ma nüüd muidugi ei tea aga mulle tundub et kukeke viimasel ajal kuidagi rahumeelsemax muutunud on.temaga on lausa igav juba.algul ikka mölises mu kallal nüüd on nigu tuppa sittund kass oma olemisega.kuhu see kõlbab-kuhu me niimoodi välja jõuame

Göran Svensson (Desperados), 03.07.2003 00:57


Tead see nn kukeke on reaalses elus siuke et alati kui kokku saame Pelotoniga siis tema istub üksinda nurgas ja nohiseb ainult. Pole mina veel suurt juttu tema suust kuulnud. Siuke väike lühike pähmakas on, kas ka väikse tilliga nagu ta ise väidab seda ma ei tea.

standardhälve, 03.07.2003 12:02


kuule jj
mul kodus üks blond pall nukrutseb nurgas
kaebas mulle just ükspäev et jj-ga kooselades oli elu kui meelakkumine
mürati päevad läbi
vahest silitati hellitavalt
harvad ei olnud juhused kus öösel kaissugi võeti
nüüd sh juures on elu nii igav
eriti hulluks on asjad läinud sellest ajast alates kui uus kuum pallibeib majja võeti
sisuliselt on ta taandunud edetabelis teiseks kolmandaks
lausa kahju on teisest
kui nüüd otse küsida
kas sina jj üldse hoolid oma valgest ümarast kunagisest lemmikust
kurb on vaadata kus peremees muretseb oma perre palli
alguses on kõik tore
lapsed mängivad temaga
aga siis kutsikaeast väljununa
kaob uudsuse võlu ja pall jäetakse järjest pikemaks ajaks üksinda
eriti hooletud peremehed jätavad ta veel pikkadeks öödeks välja
ma ei tea kas peaks ta kodutute pallide varjupaika viima vast
on teine mul siin juba kogu külmkapi tühjaks söönud
aga samas olen ma kuulnud et sel varjupaigas lastakse pallid mõne aja pärast tühjaks
siis kui peremees pole järele tulnud
sedasi mu südametunnistus vast talitada ei lubaks
mida teha
aidake
ps ilkujatel paluks mitte vastata

kribu, 03.07.2003 18:50


muidu oli eesti mäng esimesel poolajal enamvähem ainult väravavaht tegi mitu jämedat viga, kaitseliini koostöö lonkas kahe jala ja ühe käega ning rünnakud polnud piisavalt teravad
positiivse külje pealt olid küljesissevisked enamasti adekvaatse pikkusega

kribu, 10.07.2003 12:43


keegi gaasipliiti ei taha omandada?
jummala tasuta annan ära

KT, @kribu, 10.07.2003 12:45


Kardan et ei suuda päeva jooksul piisavalt gaasi genereerida et pliiti käigus hoida, sorry

kribu, 10.07.2003 12:47


pole paremat vahendit õnnetusjuhtumite lavastamiseks kui gaasipliit, eriti paarikümne aasta vanune

kribu, 10.07.2003 12:48


seda võib kasutada ka lõikelaua alusena

kribu, 10.07.2003 12:52


kuid see ei ole veel kaugeltki kõik!!!
tasuta anname veel kaasa täiesti tühja gaasiballooni ja vaid õige pisut roostetava toru, millega balloon pliidi külge ühendada (vaata veelkord kommi õnnetusjuhtumite kohta)

gjur (SKXT), 11.07.2003 11:07


Kokkuvõte eilsest seeriast sarjas peloton...

Carina ja KT saavad tütre, samas on Urx õnnetult Carinasse armunud, gjuri kodune elu jõudis negatiivsuse haripunkti, kribul õnnestus tõestada, et ta ei ole ei sportlane ega pede, MP põdes neljandat päeva pohmakat, booga pidas plaani Urx maha lüüa, kuna ta arvas, et Urx seisab Carina ja KT õnnel tee peal, JJ otsustas kolida, VS viibis stabiilses koomaseisundis ( distantsilt toetust pakkumas gjur ja möku ), standardhälbel on puhkus ja seetõttu on ta seriaalis väheseks ajaks soojale rannale ära saadetud, neeger on jätkuvalt tõrjutud seisus, kuigi ta on leidnud oma niši...


See oleks siis lühidalt kõik...
Ah-jaa, kiisuke teeb jätkuvalt katseid pääseda erootilistesse osadesse, kommides pidevalt öösärgis...

gjur (SKXT), Tänases osas..., 11.07.2003 12:35


Ryan istub neljandat päeva kakumäe rannas, oodates päikesetõusu, põu igatsusest pakatamas. KT tulevasest tütre sünnist ülimas stressis, mida üritab söömisega maandada, VS treenib käsi ja gjur liiget. JJ koos abikaasa Juta Jurmalaga uues kortesris sisekujundajatena. crips jätkuvalt kadunud. Peter leiab maja tagumised vihmaveetorud uuelt avatud prügimäelt. Hälvik segaduses, Pärnus vesi vemmeldab. Carinal ravimatu naerukramp. Dr. Lukel probleem, kas katkestada seetõttu puhkus või mitte. OA õllega laual, parm ja sääsk sumisemas ümber. Svensson ja sssonna uued mesinädalad. Väike svensson suvises päkapikulaagris. Fedja esimesed seksuaalkogemused ( koguni kaks korda. Ükskord jäi ukse vahele, teine kord nägi sama kohta unes ). Lasse unelmate välisreis.

Potsataja (KMO), 14.07.2003 15:34


Seal väljasõidul laiule oli kaasas ka üks norrakas, kelle jaoks eestikeelne kellaaeg "kaksteist kümme" (12:10), meenutas kangesti inglisekeelt ja täpsemalt sõnu cock teist cum .Viimases sõnas pole ma päris kindel, kas see oli ikka tuletis inglise keelest, võibolla oli kümme siiski seotud kuidagi norra keelega, aga tüüp ütles igaljuhul, et eesti keel on üks imelik keel.

Veel sain ma teada, et pikk on norra keeles türa (pipi pikksukk kõlas seetõttu norrakale nagu pipi türaimeja) ja kuskil on lehma sitt

Potsataja (KMO), veel meenutusi laiust, 15.07.2003 15:20
Lisaks õllele, konjakile ja muudele alkohoolsetele jookidele oli kaasa võetud ka üks pudel samakat, mis väidetavalt oli 68 kraadine. Pakuti siis norrakale lonks, tüüp ei teind teist nägugi, ütles, et käib kah. Kallati talle siis terve topsitäis ja öeldi: "see you tomorrow". Norrakas jõi terve topsi ära (mitte küll ühe lonksuga) ja veel õlut peale ja ilmselt vahelegi ja püsis ikka poole ööni jalgel, aga mees, kes ütles, et sii ju tumoro, vajus ise üsna kähku ära.
Vot sihuke viiking oli

Potsataja (KMO), Laiul omandatud tarkustest, 15.07.2003 15:28


Üldiselt oli selleaastane laiukülastus väga hariv, lisaks norrakeelsetele roppustele, sain vanematelt ja targematelt meestelt teada, mis on kepi ja seksi vahe: kepp on kohalik, seks on rahvusvaheline

Potsataja (KMO), 15.07.2003 15:41


Kujutage ette, et te olete sõitnud väiksele laiule keset Läänemerd, eemale igasugusest tsivilisatsioonist, istute kella kahe paiku öösel lõkke ääres ja jorisete laulda, kui äkki vajub kohale mingi jumala suvaline purjus tüüp, kes küsib kuhu poole Saaremaa jääb ... ehmatab ikka ära küll, alguses

dr luke, 15.07.2003 16:00


mul yks tutav islandlane
elias bjärnasson teadis soome keeles lauset "haluan nussia sinua"
kui me talle meelde tuletasime et naiste seltskonnas ei maksa ropendada teatas ta "why, it's not abusive languange, it's just for neccesary survival in Finland!"

dr luke, 16.07.2003 12:12


raisk pidin siin tööd tegema ega saandu seda reisu ajsa arvutada aga nyyd on ta valmis
seega
peloton goes to middle asia (mitte segi ajada asia carreraga)
väljasõit 2004 oktoober-november
marsuut tallinn-frankfurt-alma ta ja tagasi
lennukipileti hind
turistiklass (stand by pilet low priority)
ca 2240 eeku
bisness klass (stand by low priority)
ca 2655 eeku
bisness klass (stand by medium priority)
ca 2905 eeku
bisness klass (stand by high priority)
ca 4155 eeku

ise pakuks seda low priority business klassi ikkagi 6h lennata fra ala ta :))


alma ta'st viiks meid eksursioon siis kõrgistani ja tadzikistani kaudu uzbekistani ja sealt tagasi kazahztani nii 3nädalat ma arvan.
kaasa saan võtta 8sõpra.kui mul õnnestub tööjuures mõni töökaaslane nõusse rääkida siis saaks ehk paar tykki veel.
sellised lood

asi veel projekti järgus

kribu, 29.07.2003 19:08
mina panen ainult mägesid, tonne ja sotte
seda sellepärast, et nemad ei hakka hüsteeriliselt naerma, hirmunult kriiskama ega politseid appi kutsuma

standardhälve, 30.07.2003 10:37


vtshera tros-huiarnik menjali
tam rjadom tormoza bljat
prorvalos dni nazad okolo 100 km ot tsivilizatsii
v gaapzalu ( izvini uzi )
a vobshemto mne gaapzalu nravitsja
tokoi spokoinoi posjolok
inagda garazda lutshe tshem pjarnu
gde guljajut mnogo pjannõh junõh pidarasov

kribu, 30.07.2003 10:46


palve meteroloogia-koreograafidele

kas te oleksite nii kenad ja tantsiksite õhutemperatuuri nii 8-10 kraadi jahedamaks




1   ...   8   9   10   11   12   13   14   15   16


Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©atelim.com 2016
rəhbərliyinə müraciət